אלוף במיל' עמידרור: "המדינה העדיפה שקט תעשייתי"

    המהדורה המרכזית 1 Comment on אלוף במיל' עמידרור: "המדינה העדיפה שקט תעשייתי"

    ביקור נשיא ארה"ב בישראל: האלוף במיל' יעקב עמידרור ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן: "הנשיא ביידן בא ואמר 'ארה"ב איתכם, יש לנו כמה בקשות הומניטריות, וזהו. לכו בכוחכם זה והושעתם את ישראל'. זה היה המסר"

    עמידרור צילום: Flash90
    11:48
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on צפו: הכנסייה הגדולה של לב לאחים במעמד גדולי ישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלוף במיל' יעקב עמידרור התראיין ב'מהדורה המרכזית' ושוחח עם אבי מימרן על ביקורו של נשיא ארה"ב בישראל: "הנשיא ביידן בא ואמר 'ארה"ב איתכם, יש לנו כמה בקשות הומניטריות, וזהו. לכו בכוחכם זה והושעתם את ישראל'. זה היה המסר".

    לדבריו: "הממשלה זהירה מאוד בהגדרת מטרות המבצע. היא לא אמרה השמדת החמאס אלא חיסול היכולת הצבאית. וככל שנהרוג יותר מחבלים ומפקדים – הפגיעה תהיה קשה יותר. המטרה תדרוש כניסה קרקעית מסיבית. עם כוח גדול ורחב, ושהייה ארוכה מאוד".

    עמידרור הוסיף ואמר כי "זה היה ברור שהשקט בעזה מאפשרת לחמאס להתחמש. אבל רצינו שקט. מדינת ישראל מעולם לא יזמה מבצע צבאי ללא שנגררה אליה בעל כורחה. חוץ ממבצע קדש לפני יותר מ-60 שנה".

    האזינו



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לא נכון!

      צריך להילחם במסיתים והרעיון! אין ברירה, כל מדינות ערב מבינות את זה.
      אני לא כהניסט, אבל נגד הסתה שלהם ידעו להילחם יופי. ועם כל ההסתייגות מהם, מישהו באמת מאמין שהיו מגיעים לברבריות והנאה מאכזריות יצירתית כמסורת תרפ"ט של ממציאי הנאדות הנפוחים? פתאום נעלם ההיגיון